HAKKINDA

2010 yılının Ekim ayında ilk eğitim yılına başlamış olan ve moda sektörüne topyekûn bir bakış açısı sunan Moda Yönetimi Programı, moda, tasarım, perakende, işletme, yönetim gibi kavramların tartışıldığı, bu kavramları besleyen düşünce alanlarının tanındığı, alt-disiplinler arasındaki ilişkilerin ortaya çıkarıldığı, yaratıcı düşünce pratiklerinin irdelendiği, vizyon açacak örneklerin paylaşıldığı, işletme ve yönetimle ilgili örnek olayların incelendiği lisansüstü bir sertifika programıdır.

Perakendecilikle ilgili temel nosyonların yaratıcı proje uygulamalarıyla kazandırıldığı ve sektörün öncü isimlerinin desteklediği program, tasarımcılar, yöneticiler, moda tasarımına ilgi duyan ve farklı disiplinlerde faaliyet gösteren profesyonelleri hedefler.

Moda Yönetimi Programı’nın amacı, 30 hafta boyunca, etkileşimli biçimde yürütülen modüller aracılığıyla moda endüstrisi için konsept geliştirmeden, satış aşamasına kadar bilgi birikimine sahip oyuncular yetiştirmek; strateji, pazarlama, finans, stratejik inovasyon, tedarik zinciri yönetimi, ürün araştırma ve satınalma, temel moda tasarımı ve perakende yönetimi eğitimleri desteğiyle pazar stratejileri ve moda kültürü konusunda eğitim ve bilgi birikimini arttırmaktır.

Katılımcılar ayrıca, moda sektörünün önde gelen isim ve markalarına ait deneyimleri paylaştıkları atölye çalışmalarına da katılırlar.

Moda Yönetimi Sertifika Programı’nı tamamlayan öğrenciler;

  • Moda profesyonelleri, organizasyonları, sektör rol model ve eğitmenleriyle yakın ilişki kurma fırsatı bulur.
  • Moda endüstrisi içinde; tüketici ve alıcı trendleri, pazar analizi, üretim ihtiyaçlarının değerlendirilmesi gibi konularda bilgi sahibi olarak, bir moda markasının kurulması ve/veya yönetilmesi konusunda yetkin hale gelir.